Субота, 27.04.2024, 07:09
Вітаю Вас Гість | RSS

МИСТЕЦТВО В ШКОЛІ

Категорії розділу

Наше опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 25

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статтей

Головна » Статті » Мої статті

Лонгрид - мистецтво занурювати в історію і розповідати її цікаво...

Лонгрид можна розуміти по-різному. По-перше, це формат подачі матеріалу, що включає в себе аудіо, фото, відео, текст, анімацію, програмування, інтерактивні карти й інфографіку. По-друге – це текст, одиницею інформації якого є сенси, що в ньому закладені. Лонгрід не варто сприймати буквально як великий обсяг для читання, очевидно, що “лонг” стосується  одиниці інформації.

Для різних типів читачів лонгрид також має різне значення. Для одних – це все, що довше напису на паркані.  А для інших лонгрид –  те, що довше “Іліади”.

Журналіст сприймає лонгрид як покарання та головний біль, що потребує більше зусиль, ніж будь-який інший жанр або формат. Для редактора – це ще більший головний біль, оскільки один лонгрід на 30 тисяч знаків дорівнює 30 заміткам, що загалом матимуть більше переглядів.

Так звані лонгриди — це один із провідних трендів у веб-дизайні 2015 року, а також, як очікується, і 2016 року. За допомогою лонгридів  сайти сьогодні не просто діляться зі своїми відвідувачами інформацією, а розповідають цілі історії, підсилюючи ефект залучення. Про те, що ж собою являє лонгрид і чим він відрізняється від звичного інформаційного або рекламного контенту на сайті, детальніше йтиметься далі.

Сам термін «лонгрид» дослівно можна перекласти як «довге читання» – від англ. «long read». Відповідно, таким терміном сьогодні найчастіше позначають текстові матеріали великого розміру, на читання яких йде чимало часу. Однак стверджувати, що лонгриди відрізняються від звичайних текстів на сайтах лише своєю довжиною, було б не зовсім вірно: такий тип текстів має ще й інші особливості.

Так, будь-який лонгрид, крім безпосередньо тексту, містить ще й мультимедійний контент, такий як ілюстрації і фотографії, відеоролики або інфографіка. І подібний контент не просто доповнює зміст матеріалу, але і є безпосередньою його частиною. У результаті текст, графіка і відео діють в лонгриді на рівних правах, втілюючи абсолютно новий формат подачі інформації в інтернеті.

На сьогоднішній день лонгриди вважаються одним з найперспективніших різновидівтематичного контенту на сайтах. Зазвичай вони протиставляються інформаційним текстам, але також лонгріди можуть стати альтернативою традиційним рекламним матеріалам. Наприклад, популярні останнім часом landing pages, що рекламують певний товар або послугу, можна вважати одним із різновидів лонгрідів.

Як і у випадку з іншими видами контенту, лонгриди важливо правильно застосовувати. Адже далеко не всім сайтам лонгріди підходять, та й не всі довгі статті з великою кількістю картинок можна назвати лонгрідами. Так що корисно для початку ознайомитися хоча б із деякими основними етапами створення лонгридів для сайтів.

Ідея

Само собою, створення лонгрида завжди починається з пошуку та опрацювання його ідеї. Потрібно вирішити, про що розповість читачам лонгрид, чому саме такий формат буде в кожному конкретному випадку зручним або вигідним. Тут важливо не забути, що основна мета будь-якого лонгрида — розповісти історію, а без цього матеріал може залишитися просто довгим текстом з картинами.

План

Складання докладного плану майбутнього лонгрида — одна із запорук успіху. У плані необхідно відобразити послідовність викладу інформації, розстановку акцентів, вибір супровідного мультимедійного контенту. Разом із планом зазвичай зручно відразу ж зробити ескіз або макет, що демонструє, як будуть взаємодіяти елементи лонгрида безпосередньо на сторінці сайту.

Підготовка матеріалу

Згідно зі складеним планом можна готувати необхідні матеріали для лонгрида — текст, зображення, інфографіку, відео- або аудіоролики. Як правило, підготовку матеріалів у створенні лонгридів розбивають на декілька паралельних процесів, що дозволяє виконати цей етап у максимально короткий термін.

Дизайн

Щоб лонгрид « працював», він, звичайно ж, повинен привабливо виглядати на сторінці сайту. Причому як при відображенні на ПК, так і при відображенні на мобільних пристроях. Для цього важливо дуже уважно поставитися до розробки дизайну лонгрида, приділяючи увагу, зокрема, таким нюансам, як місце розташування мультимедійного контенту, вибір шрифтів, форматування тексту.

Публікація

Підготовлений лонгрид на заключному етапі залишається лише опублікувати. Способи публікації бувають різними. Наприклад, в одних випадках використовується ручна верстка або додавання вбудованими інструментами використовуваної CMS (системи управління контентом), а в інших — публікація через онлайн-сервіси створення лонгридів. Вибір відповідного способу зазвичай обумовлюється індивідуальними характеристиками самого лонгріда.

Якісний лонгрид виділяється як по-справжньому «глибокий» і «цілісний» матеріал і привертає увагу як цільової аудиторії, так і пошукових систем. При цьому він «працює» на довгострокову перспективу і дозволяє протягом ще тривалого періоду після публікації отримувати переходи на сайт з пошуку, соціальних мереж тощо. В результаті відвідуваність сайту поліпшується, а це веде до ефективнішої роботи сайту в цілому.

Категорія: Мої статті | Додав: mamienko (28.02.2018)
Переглядів: 303 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Форма входу

КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ